Als ik met Hetty haar aanpak van het daten bespreek, blijkt zij er een weinig succesvolle methode op na te houden. Ze bekijkt op de datingsite bijna elke dag de profielen van de mannen die haar wel aanspreken in de hoop dat zij dat door hebben, haar profiel gaan bekijken en haar een contactverzoek sturen. Ik noem dat de “kijk jij naar mij, kijk ik naar jou”-methode, wellicht herken je die.

 

Café

Eigenlijk lijkt het gewoon op in een bar of café een leuke man of vrouw zien staan en daar vaak genoeg naar kijken, dicht langs lopen als je naar de toiletten gaat en hopen dat je aangesproken wordt. Dat kan natuurlijk werken en dan is dat hartstikke leuk en soms spannend, maar het kan ook heeeeel lang duren voordat je een keer contact hebt.

Natuurlijk is het best spannend of kun je het eng vinden, maar als je een partner wilt vinden kun je beter zelf actie nemen dan dat je afwacht of de ander dat doet. En zeg nou eerlijk, het is een wel heel omslachtige methode om tot resultaat in het daten te komen (als dat komt).

 

Zinloos

Zoals je wellicht weet, startte ik in 1998 de eerste datingsite van Nederland. Op mijn datingsite hebben we nooit zichtbaar gemaakt wie jouw profiel bekeek. Bewust, want vergelijk het eens met de etalage van een willekeurige winkel in het centrum van de stad. Die doen moeite om hun artikelen zo mooi mogelijk te presenteren. Denk je dat het voor hen interessant is hoeveel mensen voor de etalage blijven staan? Nee. Voor hen tellen alleen de mensen die binnenkomen en iets kopen. In het daten is dat precies hetzelfde. Hoeveel mensen jouw profiel bekijken en hoe vaak, zegt niets als ze geen contactverzoek sturen en blijkbaar niet genoeg getriggerd zijn om de moeite te nemen jou een berichtje te sturen. Dat klinkt hard, maar het is wat het is.

 

Krijgen wat je wilt

De singles die ik coach, zijn bij mij gekomen om de liefde van hun leven te gaan ontmoeten. Zij maken gebruik van mijn Succes-Strategie om die partner te vinden. Wat de basis is van de door mij ontwikkelde Succes-Strategie, is het grote verschil tussen krijgen wat je krijgen kan en krijgen wat je hebben wil.

Dat impliceert dat je zelf het stuur van je leven in handen neemt. Voor sommigen is dat best een uitdaging en bevinden er zich soms ook nog één of enkele hobbels op de weg om dat te kunnen en durven gaan doen. En natuurlijk ondersteun ik ze daarin om die uit de weg te ruimen en geef ik ze de zetjes die ze in welke vorm dan ook nodig hebben om in actie te komen. Voor de één is dat meedenken om de profieltekst leuk en leesbaar te maken, voor de ander is dat meekijken bij het zoeken en selecteren van geschikte kandidaten en bij weer een ander is het maken van dat onweerstaanbare contactverzoek juist waar ze mijn ondersteuning bij kunnen gebruiken.

Je zult begrijpen dat het “kijk jij naar mij, kijk ik naar jou”-principe geen onderdeel uitmaakt van de Succes-Strategie. Veel liever zie ik je de allerleukste profielen favoriet maken, er een top 3 uit selecteren en er heel gericht met een onweerstaanbaar contactverzoek op reageren. Dan heb je zomaar op korte termijn een leuke date die echt bij je past en kun je me eerdaags vertellen dat je mij niet meer nodig hebt 😉

 

Wil jij de “kijk jij naar mij, kijk ik naar jou”-methode aan de kant schuiven en de Succes-Strategie direct gaan benutten? Start dan vandaag nog met het Online Programma Succesvol Daten en merk morgen al dat je daarmee echt een andere weg inslaat. Aan de hand van de 7 stappen van de Succes-Strategie loop je je partner tegemoet.

Wil je eerst met mij overleggen wat voor jou de beste aanpak is, vraag dan het gratis Strategiegesprek aan dan maken we samen de keuze.