Een prachtig concert: Trijntje Oosterhuis met het Metropole Orkest in de Heineken Music Hall. Ze zong daar de liedjes van Burt Bacharach, haar project waar ze de laatste tijd haar ziel en zaligheid in heeft gelegd. En met succes! De verkoop van dit album (Look of Love) ligt ver boven verwachting en de optredens zijn goed bezocht. De muziek van deze componist is wereldberoemd. Nummers als ‘Magic Moments’ van Perry Como, ‘Heartlight’ van Neil Diamond, ‘That’s what friends are for’ van Dionne Warwick en ‘Raindrops keep falling’ on my head’ van BJ Thomas komen van zijn hand. Menige song werd een hit.
Haar keuze voor deze muziek is verrassend; je zou het niet zo snel bij haar verwachten. Toch is ze tot een prachtig resultaat gekomen door er helemaal voor te gaan. Het publiek dat haar kent van Total Touch is niet direct het publiek dat Burt Bacharach kent en waardeert, in ieder geval niet spontaan. Haar uitvoeringen met het Metropole Orkest hebben zeker ook een flink deel van dat publiek laten genieten van de muziek van deze veelzijdige songwriter. Je hebt iets moois gemist, maar je kunt natuurlijk altijd nog de cd kopen.
Waar ligt nu de link met het internetdaten in dit blog, zul je je afvragen? Je leest dit blog immers omdat je succes wilt behalen in het internetdaten. Voor ons ligt de link in het focussen op je doel. Trijntje heeft hier al haar tijd en energie in gestoken om het project tot een succes te maken. Het zingen van deze muziek vraagt heel veel oefensessies, evenals het optreden met een orkest van zestig man waaraan je moet wennen.
Ook het internetdaten vraagt veel oefening en doorzettingsvermogen. De kans dat je bij de eerste poging direct de partner van je leven ontmoet is zeker aanwezig, maar het is eerder uitzondering dan regel. Als je, net als Trijntje, van het vinden van een partner je ‘project’ maakt, zul je merken dat je resultaat boekt.
Op deze zonnige Paasdag kun je een prima start maken van jouw project door:
– je profiel eens kritisch onder de loep te nemen
– eens met een frisse blik door het bestand te bladeren
– de profielen te markeren die je aanspreken
– er een of twee profielen uit te selecteren waaraan je een contactverzoek gaat doen
– werk te maken van het contactverzoek door het helemaal op de persoon te richten waaraan je het verstuurt (zowel qua tekst als qua lay-out, bijvoorbeeld door het te verzenden in de vorm van een D-Card).
Door zo doelgericht te werken (focussen) ben je op een andere manier met het internetdaten bezig. En als je bereid bent die tijd en energie erin te steken, zul je ook resultaat boeken.
Als je deelnemer bent van D-Date heb je extra mazzel. De deelnemers hebben als Paas-cadeau een gratis datingadvies op een aspect naar keuze gekregen. Het leek ons een leuke verrassing en een mooie gelegenheid om de deelnemers te laten weten dat we het op prijs stellen dat ze voor D-Date hebben gekozen. Er wordt druk gebruik gemaakt van het aanbod, profielen worden naar aanleiding van de adviezen aangepast en contacten op een andere manier gelegd. Wij vinden het leuk dat we zoveel mensen met zo’n nuttig en waardevol cadeau blij kunnen maken.
We wensen je nog een zonnige tweede Paasdag en hopen dat je door te focussen je partner zult vinden.